پخش کننده اف ام خودرو گرین لاین مدل GNBTHDSFM2CC

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 12556993 دسته:

توضیحات

کیت فرستنده FM گرین مدل GNBTHDSFM2CC با چند قابلیت بسیار کاربردی مخصوص خودرو و همراه با یک صفحه نمایش دیجیتال طراحی شده که علاوه بر جلوه‌ی ویژه در هنگام شب ، استفاده از آن را در تاریکی نیز آسان کرده است و از طریق آن به شارژر فندکی ، می‌توانید ضبط خودرو های قدیمی را تبدیل به ضبط بلوتوثی کنید .اگر روزانه مدت زمان طولانی را در بیرون از خانه می‌گذرانید و همچنین اگر دائما در حال سفر و گشت و گذار هستید ، قطعا باید به فکر راه حلی برای کم شدن شارژ باتری موبایل خود باشید . بنابراین شارژر های فندکی بهترین گزینه هستند و از طریق درگاه فندکی ماشین نیز می‌توانند موبایل شما را شارژ کنند .دارای یک عدد پورت Type-C PD و یک عدد پورت USB-A QC 3.0 با قابلیت شارژ سریع است که می‌توانید همزمان دو دستگاه را باهم شارژ کنید .در کنار آن یک درگاه USB برای قرار دادن فلش مموری و یک درگاه برای قرار دادن کارت حافظه‌ی SD نیز برای پخش موسیقی تعبیه شده است و همچنین از موج رادیویی FM نیز پشتیبانی می‌کند . یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید موبایل را به فرستنده متصل کنید ، از طریق کابل AUX می‌باشد .یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی این دستگاه ، متصل شدن به موبایل از طریق بلوتوث است . بدینصورت حتی ضبط‌های قدیمی را نیز می‌توانید به ضبط بلوتوثی تبدیل کنید و موزیک‌های موبایل خود را نیز بر روی ضبط ماشین پخش کنید .هنگامی که موبایل شما از طریق بلوتوث به دستگاه متصل باشد ، برای پاسخ دادن به تماس‌های خود نیازی به قطع اتصال نمی‌باشد زیرا این فرستنده دارای میکروفون و دکمه‌‌ی پاسخگویی به تماس نیز می‌باشد . بنابراین با نسخه‌ی بلوتوث 5.3 می‌توانید تماسی واضح و شفاف را تجربه کنید .کیت فرستنده FM گرین مدل GNBTHDSFM2CC علاوه بر نمایشگر دیجیتال و دکمه‌ی پاسخگویی به تماس ، دارای دکمه‌هایی برای کنترل صدا و پخش موسیقی ، بیس و … نیز می‌باشد .

ابعاد 12x6x18 سانتی‌متر
ابعاد صفحه نمایش 50×30میلیمتر
رابط و درگاه اف‌ام پلیر بلوتوث
سایر توضیحات همراه با یک صفحه نمایش دیجیتال طراحی شده که علاوه بر جلوه‌ی ویژه در هنگام شب ، استفاده از آن را در تاریکی نیز آسان کرده است و از طریق آن به شارژر فندکی ، می‌توانید ضبط خودرو های قدیمی را تبدیل به ضبط بلوتوثی کنید .

دارای یک عدد پورت Type-C PD و یک عدد پورت USB-A QC 3.0 با قابلیت شارژ سریع است که می‌توانید همزمان دو دستگاه را باهم شارژ کنید .

در کنار آن یک درگاه USB برای قرار دادن فلش مموری و یک درگاه برای قرار دادن کارت حافظه‌ی SD نیز برای پخش موسیقی تعبیه شده است و همچنین از موج رادیویی FM نیز پشتیبانی می‌کند . یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید موبایل را به فرستنده متصل کنید ، از طریق کابل AUX می‌باشد .

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی این دستگاه ، متصل شدن به موبایل از طریق بلوتوث است . بدینصورت حتی ضبط‌های قدیمی را نیز می‌توانید به ضبط بلوتوثی تبدیل کنید و موزیک‌های موبایل خود را نیز بر روی ضبط ماشین پخش کنید .

هنگامی که موبایل شما از طریق بلوتوث به دستگاه متصل باشد ، برای پاسخ دادن به تماس‌های خود نیازی به قطع اتصال نمی‌باشد زیرا این فرستنده دارای میکروفون و دکمه‌‌ی پاسخگویی به تماس نیز می‌باشد . بنابراین با نسخه‌ی بلوتوث 5.3 می‌توانید تماسی واضح و شفاف را تجربه کنید .

کیت فرستنده FM گرین مدل GNBTHDSFM2CC علاوه بر نمایشگر دیجیتال و دکمه‌ی پاسخگویی به تماس ، دارای دکمه‌هایی برای کنترل صدا و پخش موسیقی ، بیس و … نیز می‌باشد .

منبع تغذیه فندکی خودرو
وزن 140 گرم
ویژگی‌های اف‌ام پلیر پشتیبانی از فرمت Mp3