دیسک ترمز چرخ جلو اچ آی سی کد 6231 مناسب برای تیبا

7,500,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 9888503 دسته:

توضیحات

اچ آی سی HIC جز معتبرترین برند های موجود میباشد. اچ آی سی محصولات خود را از متریال با کیفیت تولید و با قیمت مناسب عرضه میکند و همچنین رضایت مشتری فراوانی را به دنبال دارد.
دیسک ترمز چرخ جلو مخصوص خودروهای تیبا و ریو اچ آی سی HIC دارای کیفیت بالا و عملکرد عالی می باشد. دیسک ترمز یکی از قطعات مهم خودرو در سیستم چرخ و متعلقات آن است که نقش مهمی در امنیت خودرو در هنگام ترمزگیری دارد. این قطعه حیاتی که همراه با چرخ ها در حال گردش است، اگر از حرکت باز ایستد، متعاقبا چرخ ها نیز از حرکت ایستاده و خودرو متوقف می شود.

دیسک ترمز در واقع قطعه ای دایره ای در قسمت چرخ ها است که وظیفه آن متوقف ساختن خودرو در هنگام گرفتن ترمز است. این قطعه حیاتی در خودرو دارای طول عمری مشخص است. دیسک ترمز با دو قطعه دیگر خودرو مستقیما در ارتباط است. اول با چرخ ها که همگام با آن ها شروع به چرخش کرده و همگام با آن ها از حرکت باز می ایستد. دومین قطعه ای که مستقیما با این دیسک در ارتباط است، لنت ترمز است.

هنگامی که راننده پای خود را روی پدال ترمز فشار می دهد، لنت ها با دیسک ترمز درگیر می شوند و در نتیجه باعث می شوند تا از سرعت چرخش دیسک کم شود. کم شدن سرعت گردش دیسک ها سبب می شود تا چرخ ها نیز سرعتشان کاسته شود و در نهایت به طور کامل از حرکت باز ایستند. اگر دیسک ترمز به درستی عمل نکند و کارایی مناسبی نداشته باشد، در نتیجه در هنگام ترمز گیری، خودرو عملکرد مناسبی نخواهد داشت و در نتیجه دچار مشکل خواهد شد.

مناسب برای خودرو تیبا
تعداد 1
جنس فلز
محل نصب جلو
وزن 4500 گرم